Hubnutí

Dobrý den cvičím tak 3-4krát týdně.Jezdím na rotopedu a 2krát do týdne posiluji.Jím zdravě 5krát denně,ale stejně moc nehubnu.Cvičím pokaždé hned po probuzení 20 minut na rotopedu a pka posilování. Slyšela jsem,že je to lepší před snídaní,ale ted jsme četla,že lepší po jídle.Tak jak to tedy je? a je pravda,že po čase se musí cvičení změnit,jinak si na to tělo zvykne a už hubnutí není tak efektivní?Nebo můžu jezdit stále na rotopedu?Vždy si zacvičím a poté snídám celozrné pečivo s tvarohem nebo jogurtem. a je pravda,že když se spojí svičení s posilováním tak se spaluje rychleji?a stačí 20 minut jízdy na rotopedu 3krát-akrát týdně?Mohl by jste mi poradit? Děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Vážená slečno/paní Michaelo, na Váš dotaz ohledně redukce tělesné hmotnosti jsem odpověděl již 28. 7. Nyní bych dodal, že cvičení po jídle není zdravé - nutila byste krev proudit hlavně do kosterních svalů, naísto důkladného prokrvení zažívacích orgánů, zpracovávajících potravu. Obecně stále platí, že pro redukci tělesné hmotnosti je základní podmínkou vyšší výdej než příjem energie. S pozdravem, Milan Hrubý.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: