Hubnutí

dobrý den, dnes jsem byla u nové neuroložky, dala mi ELIFY 75 MG, léčím se s adenomem hypofýzy , moje váha je 135 kg, paní doktorka mi řekla, že po těchto práškách zhubnu, chci se zeptat, kolik bych zhruba mohla zhubnout při brání prášku?děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepředpokládám, že jste dostala Elify jako lék na adenom hypofýzy nebo přímo na hubnutí, jelikož není určen ani na jednu z těchto indikací. Je to antidepresivum. Může sice způsobovat sníženou chuť k jídlu, event pokles hmotnosti, ale nelze to zaručit. Ono to nelze bohužel zaručit ani u léků určených přímo na hubnutí (se kterými se ale Elify užívat nemá). Co se týče Vaší hmotnosti, pokud její nabírání nesouvisí s hormonální poruchou vyplívající z adenomu hypofýzy (tj pokud Vám bylo řečeno, že adenom je hormonálně inaktivní), pak se můžete obrátit na některou z obezitologických lékařských ambulancí, kde Vám mohou pomoct problém s hmotností řešit. Držím palce.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x