Hubnutí s diuretikem

Ty prasky se jmenuji Moduretic. No ja byla u dietolozky a ona sama me zmerila a rekla ze mam 8litru nadbytecne vody. Tak sem to zhubla nejakyma prirodnima ampulkama od ni ale jednou tydne sem zacla brat ten moduretic a vzdy sem shodila za noc 1,5 az 3kg takze to musi byt voda nadbytecna. Ale ted me proste trapi ze uz druhej den me uplne uvnitr hlavy a kolem spanku jakoby hori pali..vnitrni zar nejakej..a nevim proc. Na zvyseni tlaku sem zkousela kafe a to kafe nepiju ..asi jen trosku se to zlepsilo prospala sem se a zaclo to znova.

Odpověď odborníka:

Moduretic je dokonce lék, který obsahuje na jednu, ale 2 diuretické látky v jedné tabletě, tak jak jsem již v předchozí odpovědi uváděla, je zcela nevhodné, aby jste tento lék užívala sama, z vlastní indikace, jenom za účelem hubnutí, zejména pokud váhový úbytek je během noci takto velký vede následně k minerální dysbalanci, ztrátě minerálů, co se může projevit brněním, určitě následnou bolestí hlavy z poklesu tlaku krve. Opět stejné doporučení, Moduretic neužívat, pokračovat v hubnutí pod vedením odborného lékaře. S pozdravem, MUDr. Veronika Horáková

MUDr. Veronika Horáková
MUDr. Veronika Horáková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Klinika pracovního lékařství a cestovní medicíny FNKV

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: