Hučení v hlavě

Osvém problému jsem tady již psala ,ale potřebuji poradit co dál prodělala jsem stres po kterém mi nesnesitelně bolelolo v uších spíš to byl hluk ,ale hrozný nemohla jsem spát trvalo to 4 týdny než jsem se domohla hospitalizace na neurologii kde byli nasazeny kapačky všechna vyšetření byla v pořádku EEg mag. rezonance i CT. bylo mi zdělěno ,že je to psychické kam cho dím od ůnora beru nyní Elify ráno a vpoledne na noc Mitrazapin45mg rivotril dle potřeby nyní přidán na noc ještě Risperidon půl tablety problém jev tom , že se to pořád nelepší hlavně po ránu mám hrozný zvuk v uších a stává semi , že mi zalehnou ušy a jde to do celé hlavy jina k mám pořád v hlavě pocit jako když hučí elektr.dráty nevím si už rady jinak nevím jestli třeba neviměnit tu Elify předtím jsem brala Sertralinu nebo ji ného lékaře ještě skusím zajít na neurilogii .ale nevím už co stím ten hluk se v klidu prostě stupnuje a jinak to mám celý den omlouvám se za to jak jsem to napsala ale někdy už jsem na kon ci sil často i brečím což si myslím když beru ad tak bych asi neměla a mám i dost špatné myšlenky moc děkuji za odpověd Jarka

Odpověď odborníka:

Jaroslavo, obtíže budou psychického původu velmi pravděpodobně. Léky z psychiatrie berete celkem krátkou dobu, zkuste ještě chvilku vyčkat na efekt léků, pokud bude stav trvat, proberte to s Vaším psychiatrem. Také se mi jeví jako vhodné zařadit nějakou psychoterapii, kde se dopátrá, proč se Vám tyto stavy objevují a jak je řešit. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: