Hučení v uchu

Paní lékařko, čas od času mi hučí v jednom uchu. Dříve (max. 2 měsíce zpět) to bylo pouze cca dvakrát do měsíce jenom večer, ráno už vše bylo v pořádku. Poslední týden mi ale v uchu hučí téměř nepřetržitě. Hučení zmizí na pár sekund např. když pohnu hlavou, nebo zívnu. Koupila jsem si sprej na čištění zevního zvukovodu, ale hučení přetrvává i tak. V poslední době jsem neměla nějakou výraznější rýmu, ani jsem se nepohybovala v hlučném prostředí ani v bazénu. Hučení "slyším" spíše z hlavy, dochází u mě až k infantilnímu stavu, kdy se pomalu stavím na hlavu, jen aby to nehučelo. Hučení bych popsala jako hluboké, nikoliv šustění nebo praskání. Poměrně často trpím na migrény (cca 1x do měsíce) a více často mě pobolívá hlava, mám pocit že od krční páteře. Nemáte nějakou univerzální radu, co udělat aby hučení přestalo, popřípadě jestli je nutné s tím jít k lékaři? Jinak si nevím rady. Děkuji mockrát, Tereza.

Odpověď odborníka:

Vážená slečno Terezo, hučení v uších může být příznakem závažného onemocnění. Doporučuji Vám podstoupit vyšetření ORL lékařem a podle výsledků se domluvit na dalším postupu. Laické používání různých pomůcek a prostředků k čištění zevního zvukovodu může někdy způsobit více škody než užitku. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Re: antikoncepce, antibiotika a postinor Jště bych s dovolením reagoval na...
  • Tehotna? Chtela bych se zeptat. Jsem v 19 dni menstruacniho cyklu. Od 12 dne mam...
  • Laringitida Můj vnuk byl teď v nemocnici, neboť trpí laringitidou, prosím o...
  • Vaginální zápach Je to pár měsíců, co jsem měla nechráněný pohlavní styk. Od...
  • Hustá stolice Dobrý, den potřebovala bych poradit mám 7 týdenního kojence...
  • Penis Mám problém s bílou oblastí na penisu(vypadající jako akné). Nepocit´uji...
 
Naposledy čtené: