Hučeni v uchu po velkém stresu

dobrý den prožila jsem po reakci na lék gabapentin a k tomu velký stres doma jsem skončila pro silný hluk v uších a nocich kdy jsem nespala jsem se nervově zhroutila na neurologii kde jsem dostávala kapačky byla na eeg na mr. mozku vše v pořádku nyní jsem lečena na psychiatrii kde beru ráno a v poledne Sentralin 50mg a betahistin večer pak Rivotvil o.5g a na noc Mirtazapin 30mg vše po jedné tabletě od té doby mi hučí v uších hlavně ráno po probuzení je naděje že po čase hučení odezní hučí i přes den před tím jsem nic neměla vše začalo tim stresem ne léčím se teprve krátkou dobu asi měsíc a půl děkuji za opověd jitka

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepíšete nic o tom co považujete jako stres na gabapentin a nebo co označujete "stresem"????? sledoval jsem, že jste již kontaktovala jiné lékaře, kteří vám napsali jaké jsou terapeutické možnosti Já s jejich názorem souhlasím a nemám co dodat MUDr. Miroslav Sekot

MUDr. Miroslav Sekot
MUDr. Miroslav Sekot

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Hélio - centrum pro duševní zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: