Hučení v uších

neslyším asi 1/4vysokých tonů- v uších mi nepřetržitě piská -trvá to už více než 20 let zkraje jen večer když bylo ticho.Dostával jsem kapáky ,tablety Avertin a nepomohlo nic.je to už náročné-prosím co s tím Děkuji štencel opava 74601

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nedoslýchavost vysokých tónů je způsobena poškozením sluchových buněk. Doporučuji proto znovu vyšetření na ORL, kde se přesně zjistí rozsah poškození a navrhne odpovídající léčba. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x