Hypotyreoza, ha a poruchy cyklu

Dobrý den, je mi 45 let,mám slabou hypotyreozu a vzhledem k myomům a silné menstruaci užívám 3 roky HA YAZ. Nyní mi začaly poruchy cyklu a teď nevím, zda to může být způsobeno štítnou žlázou nebo je to jen gynekologický problém. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud užíváte antikoncepci a máte nyní nepravidelnou menstruaci, jedná se nejspíše o gynekologický problém. Antikoncepce navozuje takzvanou pseudomenstruaci...cyklus je řízen pilulkami. Váš vlastní hormonální systém (týkající se sexuálních funkcí) je potlačený a nemá v tomto okamžiku na menses žádný vliv. Doporučuji navštívit svého gynekologa. Příjemný den

MUDr. Martina Rosická, PhD.
MUDr. Martina Rosická, PhD.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: ENDOCARE s.r.o. (Endokrinologie a obezitologie)

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: