Imunita

Dobrý den imuran jsem nikdy moc neužívala právě moc ho nesnesl můj žaludek ale teď ho beru třičtvrtě roku 3x denně 50mg a pak najednou zničeho nic nastaly pravě ty problémy udělaly se mi je právě ty bradavičky kvuli toho HPV. Nevím jestli by mohlo být lepší to nachvili vysadit dokud nepujdu na další gynekologickou prohlídku. Ale děkuji vám za odpověd skusím se domluvit s mojím gastroenterologem.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, není vyloučeno že užívání léku Imuran mohlo mít vliv na objevení infekce HPV. Určitě léčbu konzultuje se svým gastrenterologem, je důležité aby se drželo pod kontrolou i Vaše základní střevní onemocnění, protože i jeho dekompenzace může oslabit imunitní systém.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: