Imunoglobulin iga

Dobrý den, mám zvýšenou hladinu imunoglobulinu igA .Chtěla bych vědět co to znamená a jestli to není alergie.Při barvení vlasů mě pálí kůže na hlavě. Mám RA a tak jestli to třeba nějak nesouvisí.Při užívání Medrolu jsem tyto potíže neměla ,teď po vysazení se občas setkávám i s pálením očí. Předem děkuji za odpověď.Anna.

Odpověď odborníka:

Při revmatoidní artritidě můžete mít sklon i k dalším autoimunním stavům - např. pálení očí i kůže může být projevem autoimunního zánětu. IgA jsou slizniční protilátky, záleží na tom, zda máte zvýšené celkové nebo proti konkrétnímu vyvolavateli. O alergii se nejedná, o té vypovídají IgE protilátky.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: