Infadit

Dobrý den, mám desetiměsíčního syna a asi od patého měsíce mu nedávám kapky infadit které se mají dávat dfo jednoho roku věku dítěte. Špatně jsem se pochopila s paní doktorkou, která se mě teď na kontrole ptala jestli je synovi podávám? Vzniká Nějaké riziko?? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kapičky obsahují vitamín D, který se podává jako prevence vzniku křivice, tedy stavu spojeného s deformacemi kostí. Pokud správně počítám, nepodávala jste je během léta. Vitamín D se za normálních podmínek vytváří v kůži vlivem slunečního světla, ale v našich podnebních podmínkách je zejména v chladné polovině roku světla nedostatek. Doporučuji, abyste nyní kapičky opět začala podávat (1x denně 1 kapku) a vydržela to minimálně do konce března. Vaší dětské lékařce prosím sdělte, že jste kapky nepodávala. Riziko křivice u Vašeho dítěte nemusí být zvýšené, ale také může - záleží, jak moc jste jej v létě vystavovala slunci.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Tetanie Je možné, aby muž 33 let prodělal aktutní záchvat tetanie (odvezen...
  • Nadměrné pocení hlavy (čela) Skoro celý můj dosavadní život mně trápí...
  • Třes rukou Pane doktore, Mám problém s třesem rukou. Je mi 17 let a mám...
  • Zvýšené trombocyty Jsem v 13týdnu těhotenství a na gynekologii mi brali krev a...
  • Markery v krvi Pane doktore, chtěla bych Vás požádat o upřesnění výsledků...
  • Bolest pod žebry Pane doktore.Od rána mě bolí pod žebry i trochu žebra v obou...
 
Naposledy čtené: