Infarkt a ibalgin

Dobrý den, moje babička (89) let je po dvou operacích srdce. Jedna z nich byla po infarktu. Má také dlouhodobé bolesti kloubů a zad a proto užívá Ibalgin 2x denně po dobu nejméně 4 let (bez předepsání lékaře) Je nějaké riziko, že by tyto léky mohly špatně ovlivňovat problémy, které měla se srdcem? Je možné tyto léky nahradit lékem, který by neměl vliv na činnost srdce? Děkuji Iva

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ibalgin zvyšuje riziko žaludečních vředů jako léky které se užívají na srdce. Pokud ibalgin užívá na bolesti kloubů, může se zkusti Paralen 500mg 2 tbl. v jedné dávce, uvidí se jaký bude efekt. Bude vhodné se poradit s praktickým lékařem, který zná přesný rozpis medikace a další choroby.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Hormony působí na každou ženu jinak
Články: Hormony působí na každou ženu jinak
Stimulace vaječníků pomáhá...
Očkování proti chřipce chrání i před infarktem
Články: Očkování proti chřipce chrání i před infarktem
Podle výsledků velké...
Alergologické vyšetření
Články: Alergologické vyšetření
Alergologické vyšetření je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x