Infekce

Dobrý den. Je mi 23 let a již od mých sedmnácti mě trápí vaginální záněty. Tehdy jsem začala brát antikoncepci a po vysazení antikoncepce jsem již problémy neměla. Od jednadvaceti antikoncepci opět beru a od té doby se mi neustále vrací infekce. U své gynekoložky jsem loni s problémem byla víc jak 5x a vždy mi nasadila nějaké léky, jenomže pokaždé byla do dvou měsíců infekce zpátky. Nyní jsem šla na pravidelnou prohlídku a vyskytl se mi bohužel i problém - zarudnutí a pálení v oblasti genitálu. Jelikož jsme astmatik, alergik a atopik, myslela jsem si, že to bude jen nějaká alergická reakce těla. Moje gynekoložka mi sdělila, že "vypadá" na zánět. Nedalo mi to a ptala jsem se jí jestli na to může mít vliv i nějaký jiný problém v těle. Nedokázala mi odpovědět a neřeší možnou příčinu. Stále řeší jen akutní problém. Proto píši zde. Jsou nějaká onemocnění, která mohou přispívat ke vzniku častých vaginálních zánětů? Může mi v hledání příčiny pomoci i můj praktický lékař? Děkuji

Odpověď odborníka:

Může jít v některých případech o sníženou imunitu,ale vždy je potřeba zhotovit kultivaci včetně citlivosti a mikrobní obraz poševní a podle výsledku nasazovat cílenou léčbu, a dobré zkušenosti jsou i s Wobenzymem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: