Infekce

Byla jsem s dcerou píchat ucho, dostala ATB. Můžeme jet za babičkou ,které prochází chemoterapií? Děkuji Boušová

Odpověď odborníka:

Dobrý den- omlouvám se, ale ke zodpovědné radě je informací málo.."Píchání" ucha svědčí o zánětu ve středouší, což u dětí bývá častý doprovod onemocnění horních cest dýchacích..Do jaké míry je dcera při podávání antibiotik ještě zdrojem možné nákazy pro okolí, není možné bez jejího vyšetření posoudit..Také neznám stav babičky, typ chemoterapie/ tedy míru snížení obranyschopnosti../Zodpovědnými rádci mohou být pouze ošetřující lékaři.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x