Infekce močových cest v těhotenství - antibiotika penbene

Dobrý den, ráda bych se optala na infekci močových cest v těhoteství. Nemám žádné příznaky této nemoci, ale v moči, kterou nosím na pravidelné kotroly ve vlastní skleničce se našli stopy krve. Tato moč byla poslána do laboratoře a potvrdila mírný nález. Na gynekologii mi byla předepsána antibiotika Penbene 1500000 po 8hod. Jsem v 37. týdnu těhotenství a můj dotaz zní zda je vhodné brát tato antibiotika a jaká jsou rizika v případě, že bych se rozhodla antibiotika neužívat a zkusit preparát z brusinek SEISS cranberrey 500mg. Prosím o vyše potrobné vyjádření se k tomuto problému. Předem moc děkuji za rychlou odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, infekce močových cest v těhotenství ohrožuje jak matku (může dojít k poškození ledvin - u těhotných snadněji vzhledem ke změně poměrů v břiše vlivem dělohy - infekce snadněji vystoupá až do ledvin), tak plodu (přímé ohrožení plodu infekcí nebo ohrožení plodu díky onemocnění matky nebo zejména kdyby se jednalo o infekci str.agalactiae, ohrožení plodu během porodu; může dojít jak k předčasnému porodu, tak k poškození plodu). Takže každopádně je vhodné močovou infekci zaléčit antibiotiky. Penbene je penicilinové antibiotikum, co se týče těhotenství, je bezpečné. Brusinové tablety jsou pouze podpůrný prostředek, bakterie nezahubí = nevyléčí Vás.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Neštovice Moje dcera chodí do školky, kde se vyskytly neštovice. ZA jak dlouho...
  • Warfarin na ředění krve. Četl jsem, že Warfarin (krysí jed) není příliš...
  • Problém s um Mam takovy dotaz ohledne bolesti bricha. Jsou nam teprve 3mesice...
  • Průjem Mám posledni rok problém s průjmy. Je mi 18 . Začalo to např po hodně...
  • Korektor valgomed Co říkáte korektoru VALGOMED -http://www.valgomed.com...
  • Antibiotika a průjem Chtěla bych se zeptat jestli antibiotika azitromycin...
 
Naposledy čtené: