Intenzivne svediva vyrazka

dobry den, pred tydnem mne zacala dost intenzivne svedet hlava a usi. navstivila jsem kozni, ta nic nezjistila, doporucila konopny sampon. po dvou dnech mne zacalo svedet cele telo, cela horni polovina tela, vcetne obliceje, nejvice krk, kolem usi, zada, hrudnik a cele bricho. nohy svedi jen narty a holene. zatim. Vyrasila mi oskliva vyrazka, svedeni je stale intenzivnejsi. krevni testy mam v poradku, jen zvysene jaterni hodnoty, ale to mivam bezne diky bolusovym davkam kortikoidu, ktere dostavam na rs. muze to byt reakce na kortikoidy? dostala jsem v prosinci, svedeni zacalo z niceho nic. nejsem alergicka a kosmetiku i vse ostatni co prichazi do styku s kuzi pouzivam setrne prostredky, vetsinou detske. nemuze jit o ekzem? Dekuji

Odpověď odborníka:

Podle fotografie to vypadá na poměrně závažnou kopřivku, která by zasloužila celkovou terapii kortikosteroidy - to však musí být v souladu s vaší terapií RS. Váš lékař by měl asi provést další vyšetření ke zjištění příčiny.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x