J670 eaa

Dobrý den,je mi 49 let a 5 let už se léčím,beru medrol,verospiron,ramipril,analergin,milurit,furon,foradil,ventolin a mám ještě navíc osteoporózu na kterou jsem si píchala každý den celkem asi 9 měsíců forsteo.Ted mi ale vyšly blbě testy z krve na deziometrii,že mám moc parahormonu.Chtěla jsem se prosím zeptat jak probíhá vyšetření ,mám jít na Scintigrafii příštítných tělísek a jak se to případně léčí a jestli to můžebýt způsobeno mím plicním onemocněním.Slyšela jsem že se musí třeba i na operaci,jak moc je to nebezpečné?poslední výsledky .Hormony:P-PTHi 193ng/l,kostní markery:S-OSTEO: 38.8 ug/l,S-PINP:43ug/l,S-1.25OH Vit D,22.7pg/ml,S-25OH Vit D.71.7nmol/l .Díky moc Dana

Odpověď odborníka:

Scintigrafiu prištítnych teliesok je potrebné realizovať z dôvodu zvýšenej hladiny paratghormonu. Ide o jednoduché vyšetrenie, veľmi podobné RTG vyšetreniu. Podľa výsledkov bude navrhnutá liečba, medzi alternatívu patrí aj chirurgické riešenie, teraz je však dosť skoro o tom rozprávať. Nemyslím si, že je to problém spojený s vašimi pľúcami. Problem Vám jednoznačne objasní každý endokrinológ. Pekný deň!

MUDr. Miroslav Repko
MUDr. Miroslav Repko

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Dětská imuno-alergologická ambulance, Nemocnice Poprad, a.s.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x