Jaké by byly následky pro plod pri uzivani antidepresiv

  • Dotaz od: jaroslava monová
  • Publikováno: 12.6.2009
  • uLékaře.cz

dobrý den, rok a půl se lečím na psychiatrii kvůli depresím z rozvodu,nejprve jsem brala citalopram a ted mollome a tak mě zajímá,jestli by při případném otěhotnění byl nějak poškozen plod děkuji

Odpověď odborníka:

Antidepresiva v těhotenství nejsou příliš vhodná, ale samozřejmě i v těhotenství se deprese léčit musí. Informujte svého psychiatra o úmyslu otěhotnět , pravděpodobně vám bude terapie upravena.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Jícnový reflux Po jedné oslavě minuly rok, kde došlo na velkou konzumaci piva...
  • Léčba antibiotiky klacid Beru 2xdenně Klacid 500 na boreliózu,zatím typický...
  • Bolest ledviny Ráda bych se zeptala už druhý den a to i v noci mě bolí spodní...
  • Kvasinky V reakci na můj minulý dotaz a odpověď zde ( http://www.ulekare.cz...
  • Osteoporoza Moje matka(78 let) se léčí na osteoporozu kostí.Kvůli velkým...
  • Noční pocení příčiny Během posledních několika let se u mne objevuje problém s...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x