Je možné těhotenství?

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je možné těhotenství i když beru antikoncepci a s přítelem vždy používáme kondom?(dokonce můj přítel penis vždy před vyvrcholením vyndá) Antikoncepci beru pravidelně (21x7) ve stejnou dobu, již před dvěma měsíci jsem ale nedostala MS, ani tento měsíc po vysazení antikoncepce se MS dostavila pouze na jeden den(velmi slabé krvácení).. tak bych se vás chtěla zeptat jestli je to normální nebo zda-li je možnost, že bych mohla být těhotná. Děkuji za odpověď..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud je pravda, jak popisujete styk, tak těhotná nejste na 99,999999% Občas se stane, že sliznice nenaroste do požadované výšky, takže neodmenstruujete, jen zašpiníte. Pro jistotu si můžete udělat těhotenský test. Ten bude s největší pravděpodobností negativní.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x