Jsem těhotná?

Dobrý večer, nastal mi menší problém. Beru antikoncepci opravdu pravidelně. Ale mám příznaky které nasvědčují těhotenství. Antikoncepci beru 3 roky a pravidelně. Poslední menstruaci jsem měla před branim platicka, které jsem dnes dobrala. 14 dni po menstruaci mě zacalo bolet v podbřišku. Občas to byli i menší křeče. Poté se přidali bolesti prsou a dokonce i lehké spineni. Dokonce jsem začala i zvracet. Cele dny jsem vwlice unavena a mam strasne nizky tlak a mota se mi hlava. Dnes jsem dobrala poslední prášek a problemy mám pořad stejné. Je možné, že antikoncepce selhala? Děkuji za urychlenou odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud jste neudělala chybu v užívání je gravidita nepravděpodobná pro jistotu si můžete udělat gravitest ale měl by být negativní. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: