Kandida?

Dobrý den, letos jsem prodělala několik infekci dých.cest, z toho v září zápal plic a v říjnu opět broncitidu. Vše se řešilo nasazením antibiotik (letos asi 6x), často trpívám na vaginální záněty, od září úporné svědění konečníku, od října po posledních antibiotikách pálení trávicí trubice, silné slinění a pocit slanosti v ústech (až sříravé pálení a necitlivost jazyka), necítím chutě jídla, vše mi na zadní části jazyka jakoby zhořkne, jazyk lehce povleklý bíle, sliny jakoby pěnovitě. Dále přetrvávají potíže s nadměrným padáním vlasů, suchou kůží, občas ekzémy, oteklý obličej, přibírání na váze, pokašlávání (ráno s hleny). V létě t.r. diagnostikována chronická sinusitida (polyp v dutině a kavernozní hemangiom v nose, zelenožluté hleny z nosu). Operační odstranění plánováno na 1/010. Prakt. lékařka doporučuje razantní úpravu stravy, zvýšit přísun probiotik a prebiotik, doplnit minerály. Můžete mi prosím poradit, co může být těmito obtížemi? Bratr se léta potýkal s přemnožením kvasinek v těle, vše odeznělo až po 2 letech poměrně drastické úpravy stravy. Akorát ty potíže se slaností v ústech neměl. To mě trochu trápí, čím to může být způsobeno. Porsím poraďte. Děkuji. Hanka

Odpověď odborníka:

Pokud by vaše obtíže byly skutečně způsobeny kvasinkovou infekcí, je samozřejmě vhodné upravit režim a stravování, ale také by bylo vhodné nasadit speciální léky, které spolehlivě kvasinkovou infekci zlikvidují. Zeptejte se na to vašeho lékař. Doporučuji ještě vyšetření funkce štítné žlázy.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: