Kapavka

Dobrý den byl sem 3x u doktora stim že mě pálí penis při močení dali mi antibiotika a trošku to pomohlo. Ale zase poslední dobou to začíná ale už mě tak nepálí penis při močení ale zdá se mi že v něm něco mám a výtok mám takovej lepkavej. Bojim se toho že je to kapavka

Odpověď odborníka:

Pokud máte výtok, je třeba procést speciální venerologické odběry na kapavku, chlamydie a další choroby.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Punkce odhalí příčinu vzniku„vody v koleni“
Články: Punkce odhalí příčinu vzniku„vody v koleni“
Oteklý bolestivý kloub...
Pneumokoková meningitida – infekce, které lze předcházet
Články: Pneumokoková meningitida – infekce, které lze předcházet
Mikrobů, kteří napadají...
Močové kameny
Články: Močové kameny
Močové kameny, urolitiáza...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: