Kašel a pálení nohou

Druhý den beru antibiotika megamox 1g, a kapky ditustat, mám silný suchý kašel, dnes jsem byla na odběrech na imunitu, protože kašel mívám často. Ode dneška mě pálejí obě nohy nad kotníky a na pohmat jsou mírně citlivé, od kašle mě bolí celé břicho a záda. Můžou na to mít vliv antibiotika? Už jsem je brala vícekrát, ale nikdy jsem při nich žádné problémi neměla. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá paní Marcelo- nerada "utíkám" od Vašeho dotazu. Jediným vhodným rádcem je v současnosti pro Vás lékař, který antibiotika indikoval. Zná Váš stav, vyšetřil Vás, o léčbě rozhodl a má tedy právo ji dál řídit, modifikovat. Jiný lékař by se do postupu vměšovat neměl, pokud nebude Vaším ošetřujícím lékařem požádán o konsilium.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Tuková boule na kotníku Už delší dobu mám u kotníku bouli, za poslední rok se...
  • Zaldiar Prosím o informaci zdali u léku Zaldiar/který užívám při velkých...
  • Jaterní testy Jak je to s naměřenými hodnotami v krevním testu? Ve výsledku mám...
  • Zánět zubního nervu Včera jsem byl na zubní pohotovosti kvůli silné bolesti v...
  • Jaterní testy Byl jsem na lékařském vyšetření v německu a dostal jsem výsledky...
  • Boule u kotníku Pred 3 lety jsem pri volejbale spatne doslapla.Na pohotovosti...
 
Naposledy čtené: