Kašel po hexe?

Dobrý den, mám dotaz ohledně očkovací látky hexavakcíny. U syna proběhla 1.dávka ve 4. měsících bez problémů, jen byl spavější. Při 2.dávce měl jen teplotu okolo 37,2, začal pokašlávat. Asi 4 -5 den po aplikaci dostal teplotu, kašel, který byl štěkavý. Dávali jsme stoptussin a fenistil. Do týdne ho to přešlo. Při 3.dávce neměl výraznější vedlejší účinky, ale opět 5-6den po aplikaci začal pokašlávat - hlenovitě. Tento kašel se táhne doted - od 3.8.09. Ve výtěru běžná flora.Měl i ATB. Chtěla bych se zeptat zda je možnost, že to může být reakce na toto očkování. A pokud ano, co se dá dělat nebo co dál..A jak dlouho to může trvat? Na každém vyšetření poslechově čistý. Moc děkuji za odpověd,

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo by se jednat o nežádoucí účinek očkování nebo běžné nachlazení. Doporučoval bych konzultaci s ošetřujícím lékařem. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: