Kdy začít užívat azalii po použití postinoru

Dobrý den, čtvrtý den menstruace (22.6.) jsem užila první prášek antikoncepce Azalia(užívána kvůli Leidenské mutaci) avšak po čtyřech dnech užívání antikoncepce nám s přítelem praskl kondom a proto jsem pro jistotu užila Postinor-26.6., cca 15 hodin po ,,nehodě\'\' první tabletku a po 12 hodinách druhou, jelikož účinnost Azalie je až od sedmého dne užívání. Při použití Postinoru jsem Azalii vysadila. 30.6. jsem začala lehce krvácet-zřejmě se jedná pouze o špinění. Chtěla bych se zeptat kdy mohu znovu začít brát Azalii? Zda bude funkční, když ji začnu užívat hned při další menstruaci očekávané 22.7. a zda bude funkční i pokud se menstruace dostaví později případně dříve nebo raději jeden cyklus vynechat a počkat až na druhou menstruaci (21.8.)? Děkuji za odpověď. Lucie

Odpověď odborníka:

dobrý den, v prvé řadě jste ji neměla vysazovat a pokračovat dále, posílila byste účinek. Začněte brát tablety opět s první menstruací. Toto krvácení bylo krvácení ze spádu z vysazení antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: