Kinedryl a antibiotika

Dobrý den,již čtvrtý den užívám antibiotika Ospen 1000 kvůli streptokoku,který mi způsobuje žaludeční nevolnosti a mám tak často pocity na zvracení které jsou hodně nepříjemné,mohu proto užívat i Kinedryl na zmírnění nevolnosti? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Nejde o ideální řešení, spíše bych zkusil šetrnější postup (např. chladná odstátá coca-cola po lžičkách, případně švédské kapky nebo jiný prostředek na žaludeční obtíže - poraďte se v lékárně). Navštivte lékaře, který Vám Ospen předepsal, a sdělte mu své potíže. V případě těžší nesnášenlivosti jsou k dispozici alternativní antibiotika.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x