Kinetóza

Dobrý den. Je mi 35 let a trpím pravděpodobně kinetózou. Kolotočům se vyhýbám a v autě raději řídím. Velký problém ale mám při sjezdovém lyžování. Samozdřejmě trpím v kabinkách a i když jezdím na pomě tak jízda ze svahu mi za 3 hodinky vyvolá příznaky kinetózy tak silné, že dále nemohu pokračovat. Kinedryl má vedlejší účinky nevhodné pro takový sport a tak hledám vhodnou alternativu, nebo snad trvalé odstranění mého problému. Děkuji za radu. Martin.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, co se týká trvalého odstranění problému, bylo by vhodné vyšetření na ORL, kde předevší upřesní diagnózu a podle toho rozhodnou, jak léčit. Jinak obtíže lze zkusit zmírnit jak nefarmokologicky - před sportováním se dobře vyspat, nekouřit, nejíst před sportováním těžká jídla. Při nástupu nevolnosti pomáhá zhluboka dýchat. Farmakologicky lze ovlivnit kinetózu např. přípravkem Travel-gum nebo léky, které jsou na předpis, ale to je podmíněno vyšetřením u lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x