Klacid 500

dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je normální při použivání Klacid 500 hořkost v ustech a v krku tak pocituji hořkost? není to nic příjemného a bojím se aby to nebylo špatně prášky beru od pondělí dvakrát denně po 12 hodinách na čepy v krku a bolest v krku děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Hořká pachuť v ústech je obvyklým nežádoucím účinkem Klacidu. Po doužívání léku vymizí, nemusíte se znepokojovat.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+18 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Dehydratace při průjmu vážně ohrožuje těhotné ženy
Články: Dehydratace při průjmu vážně ohrožuje těhotné ženy
Těhotenství s sebou přináší...
Ulcerózní kolitida: nemoc několika tváří. Znáte je opravdu všechny?
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x