Klacid 500 - bolest ledvin

Dobrý den, užívám antibiotika Klacid 500 (dnes už 6. den) na angínu se streptokokem. Co jsem začala užívat tyto antibiotika,tak mě každé odpoledne silně bolí ledviny. Může to být způsobeno těmi antibotiky? V pondělí jdu na kontrolu k mé dětské doktorce,měla bych jí o tom říct?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o bolesti v oblasti ledvin lékařce určitě řekněte. Jelikož Vás však bolí jen někdy, spíše tipuji, že Vás bolí svaly a páteř spíše než ledviny. (Ale jistě to samozřejmě říci nemohu.)

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zaháníte trápení jídlem? Známe lepší řešení
Články: Zaháníte trápení jídlem? Známe lepší řešení
Období Vánoc a přelomu roku...
Anémie neboli chudokrevnost
Články: Anémie neboli chudokrevnost
V lidském těle dospělého...
Ultrazvuk břicha
Články: Ultrazvuk břicha
Ultrazvuk, UZ nebo SONO je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
O bolestech zad aneb Něco tam přece tlačit musí
Články: O bolestech zad aneb Něco tam přece tlačit musí
Velmi často se v poradně...
Alkohol a paracetamol – co tato kombinace může udělat s játry
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x