Klimakterium a menstruace

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat jak se dá řešit problém s menstruací. Po vysazení klimonormu jsem již dva měsíce nedostala menzes. Byla jsem minulý týden u lékaře na vyvolání. Dostala jsem agolutin, ale zatím stále nic. Jedeme koncem dubna na dovolenou k moři, tak bych nerada měla zkaženou dovolenou, protože nevím, kdy to přijde. Dá se nějak jinak menstruace oddálit, v případě že nezabere injekce? Moje problémy souvisí s klimakteriem. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, navštivte gynekologa, je dobré udělat UZ, jak je vysoká sliznice, a zda lze event.očekávat krvácení. Lze užívat Noresthisteron na oddálení cyklu,ale to se poraďte s gynekologem.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: