Kolísavá cukrovka

Dobrý den, je mi 42 let a mám cukrovku 1. typu. Píchám si inzulin Actrapid a Lantus, dávky A-5-5-4, L-12 Asi dva roky se mi hodně rozkolísala cukrovka po rozchodu s přítelem a úmrtí otce. Když si přidám jednu jednotku, mám do 2 dnů hned hypoglykemii a kdyz uberu, tak mě hned cukr stoupne třeba na 16, i když se snažím dodržovat dietu a přílohy si vždy vážím! Paní doktorka si přý už se mnou neví rady! Myslíte, že existuje něco co by mě kolísání mohlo upravit? Děkuji za odpověď...

Odpověď odborníka:

Cukrovka bohužel může velmi citlivě reagovat jak na psychickou tak fyzickou zátěž organismu. Pokud se domníváte, že to rozkolísání vyvolal psychický stres, pokuste se najít řešení ve spolupráci s psychiatrem, možná by k úpravě hladin cukru přispěla nízká dávka antidepresiva apod.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: