Kombinace léků+jiné

Dobrý den,už od roku 2005 mám problémy s nespavostí(zpočátku noční směny,pak stres a naučená nespavost),v roce 2010-13 léčba Remeronem+Stilnox,vše odeznělo a rok mi bylo moc dobře bez jakýchkoliv prášků.Před 14 dni mě sousedi 2 noci nenechali vyspat a já od té doby už nemohu usnout.Doktor mi předepsal Stilnox(1 tableta),Mirtazapin sandoz 7,5mg a do toho Circadin(melatonin),který mi dříve pomohl sám osobě,teď už ne.Beru vše asi 5 dní.Chci se zeptat,zda-li není škodlivé to takto vše kombinovat,cítím totiž tlaky na hrudi během dne a hůře se mi dýchá.Jakým způsobem pak vysadit ten Mirtazapin,brát ho obden?Po cca měsíci kdy budu spát i bez Stilnoxu?Chodím i na KBT a učím se lépe relaxovat,i díky AVS přístroji.Děkuji za odpověď a přeji Vám příjemný den:)

Odpověď odborníka:

Radime, s kombinací léků , tak jak je popisujete, by problém být neměl. Ovšem klinický efekt této léčby se dostaví nejspíše po delším čase a pokud pociťujete tlaky na hrudi, špatně se Vám dýchá, raději navštivte svého praktického lékaře, aby se nejednalo o přidružený problém. KBT je výtečná psychoterapeutická technika, jen pokračujte, mnohdy se symptomy v čase zhorší a po té dojde k úplné úpravě stavu až do zdraví.

MUDr. Andrea Bryčková
MUDr. Andrea Bryčková

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Psychiatrická ambulance v Hořicích NZZ

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x