Konopí u srdcaře

Dobrý den, dědeček je dlouhodobě nemocný, srdíčko mu jde stabilizovaně na pár procent, je cukrovkář, bere varfarin a denně asi 20 prášků. Poslední dobou si stěžuje na motání hlavy a špatně se mu dýchá. Je to vše pro něj hodně stresující, vše ho bolí a už neví ani lékaři jak mu pomoci. Napadlo nás oma využít účinky konopí, které umí mírnit bolesti i deprese, udělali jsme máslo a z něj čokoládky, že bychom to dědovi zkusili dát. Babička se ale bojí pravidelných odběrů krve a toho srdíčka. Mohlo by mu to ublížit ? Ukáží se látky THC v odběrech krve nějakým způsobem ? A myslíte, že by to mohlo dědovi trochu, aspoň trochu ulevit ? Děkuji předem za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevím jaké léky užívá a jaké má onemocnění srdce. Konopí v kombinaci s ostatními léky může být nebezpečné. Krev se běžně netestuje na THC, lékař na nic nepřijde. Ale jak píši, kombinace může způsobit nežádoucí účinky, které mohou dědečkovi uškodit. Zkuste se domluvit s ošetřujícím lékaře, některé léky snížit nebo vysadit. S konopím mají lékaři včetně mě málo zkušeností.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Duomox 1000 Chtěl bych se zeptat jestli když beru antibiotika Duomox 1000, tak...
  • Chylozní sérum Byla jsem darovat krev a z transfuzní stanice mi přišel dopis...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Bílý povlak na jazyku Na sliznici v ústní dutině a i na jazyku mám bílý...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Bulka v prsu Mám se bát, když je bulka v prsu citlivá a již dva měsíce nemizí...
 
Kam dál
Naposledy čtené: