Kortikoidy

Dobrý dne, chtěla jsem se zeptat, jestli kortikoidní masti na ekzém nějak snižují účinek antikoncepce.Měla jsem pohlavní styk s přítelem, a asi po týdnu mi začala vytékat s prsou bílá tekutina, nevím, co to je..Chci si zkusit těhotenský test, mám strach z těhotenství..Prosím poraďte..Ještě mám druhý problém, mám hrozné bolesti při pohlavním styku, když už se do mě partner dostane, tak mě hrozně bolí v podbřišku.Poraďte..Děkuji..za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kortikoidnyí mast by s HAK vadit neměla.s oběma Vašimi dalšími obtížemi bych vám doporučovala obrátit se na gynekologa a nechta se podrobně vyšetřit.takto na dálku je to poměrně obtížné.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x