Kouření

  • Dotaz od: a.l.o.h.a.
  • Publikováno: 21.10.2010
  • uLékaře.cz

Dobrý den, jmenuji se Denisa je mi 22let pred pul rokem mi byla zjištena tromboza v levem lytku..sraženina 10_12cm dlouha , doma jsem se lecila mesic a pul warfarinem a injekcem. Pote mi doktorka predepsala detralex, ale abych se dostala k tomu proc vubec toto pišu, začala jsem kouřit, nekouřím hodně , ale chtěla jsem se zeptat jestli mi to nemuze nejak špatně ovlivnit pokud stále beru prášky na nohy dekuji za odpověd s pozdravem Denisa

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kouření silně zvyšuje riziko, že se vám trombosa vrátí a to byste přece nechtěla. Kouření významně ovlivňuje cévy a tím také proudění krve v nich a tím pádem se týká také trombosy. Vím, budete argumentovat, že kouříte jen málo, ale ona i jedna cigareta škodí, jen si to lidé nechtějí připustit. Zdravotní rizika kouření si přečtěte zde: http://stop-koureni.cz/koureni-a-nase-zdravi . Prosím, přestante kouřit, obratte se třeba na odborníky, ale věřím, že tento zlozvyk ve svém zájmu přemůžete i sama. Info o odvykání kouření zde: http://stop-koureni.cz/ . Držím vám pěsti. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x