Kožní

Dobrý den,sem neslyšící. Byla sem užívala léky ercefuryl, pak začala mě svědení. Nevím jak mám udělat přestat, protože mě nepříjemné škrabu tělo. Jak vylečí přestat nebo mám jít k lékáře kožní? Děkuji. Lucie

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucy! myslím, že by Vás měl vyšetřit lékař. Nevím ale, jestli je na místě lékař kožní, spíše bych začal lékařem obvodním.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
S alergickou rýmou nejen k alergologovi
Články: S alergickou rýmou nejen k alergologovi
S rýmou způsobenou nějakým...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
 V rybách číhá pro alergiky nebezpečí
Články: V rybách číhá pro alergiky nebezpečí
Alergie na ryby hrála také...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Kuřáky v jejich závislosti podporují špatné asociace
Články: Kuřáky v jejich závislosti podporují špatné asociace
Lidský mozek využívá...
Černý kašel není normální kašel! Má devastující následky
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: