Kožní obtíže

Dobrý den. Poprosil bych o radu. Jde o mého otce,který je pár let po těžké mrtvici. Je v domácí péči u manželky. Před necelým měsícem byl uložen na 3 týdny do nemocnice a po návratu se mu na těle objevila vyrážka, má ji doslova všude (kromě tváře a přední části rukou). Objednání ke kožnímu tu trvá přes půl rok, proto jsem vyhledal tyto stránky. Bere cca 6 léků, má vysoký tlak. Anamnéza od doktora: OA: st.p. CMP s pravostran. symptomatologií a faktickou poruchou 2009, sek. epilepse 6/2011, hypertense na medikaci, ICHS, chron. uroinfekt. Přemýšleli jsme zda to není z vody, ale v nemocnici měl sprchu jednou týdne. Za všechny rady děkuji

Odpověď odborníka:

Může jít o ekzém - alergický, mikrobiální, či přemnožení kvasinek. Rozhodně doporučuji stěr z projevů na kultivaci , lokálně byste mohli zatím do výsledků ošetřovat např. belogentem ale je na recept, nevím, zda by vám ho třeba praktický lékař nenapsal. Podle vašeho popisu a rozsahu kožních změn by ale otce měl co nejdříve vidět kožní lékař. Pokud jste z Prahy, můžete navštívit i naši ordinaci.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: