Kožní obtíže

Dobrý den, už asi půl roku mám na obličeji vyrážku(pupínky), které často svědí, někdy štípou.Několik jich mám i ve vlasech.Byla jsem několikrát u kožního lékaře, ale žádné masti a dokonce ani antibiotika mi nepomohla.Už opravdu nevím co to je.Zkoušela jsem i různé volně dostupné masti a vodičky a pořád je to stejné.N Nevíte prosím co to může být?Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, projevy vypadají spíše jako akné , folikulitida nebo periorální dermatitida, foto není zcela ostré , stav určitě vyžaduje zkušeného dermatologa , kterého prosím vyhledejte. děkuji za dotaz

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: