Kožní obtíže

Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o radu, už od prázdnin minulého roku trpím na zadní části stehen boláky kožní mi řekla že je to zánět...jsou červené, trochu vystouplé a některé i bolestivé...některé jsou vymáčkout a některé ne...obvykle mají velikost 1cm, některé jsou i o trošku menší....zůstávají mi po nich hnědé fleky a dále se tvoří, kožní mi předepsala už spoustu mastí a vodiček ale nic nepomáhá, dokonce jsem zkusila i biolampu, horské sluníčko také bez zlepšení a teď mi moje kožní doktorka řiká, že mi na to nic předepsat nemůže že už se to hojí a zmizí to...no jelikož se neustále tvoří a nemizí a paní doktorka mi asi nemá zájem pomoct obracím se na vás a ještě mám jeden dotaz už rok mám přítele a ten má něco jako atopický ekzém začal mít tyto problémy v době kdy se přistěhoval z hor, je možné že bych tyto fleky mohla mít například od něj z tohoto ekzému?...předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, atopický ekzém není přenosnéí onemocnění, takže od přítele to asi nemáte. Pokud vám s boláky nepomůže kožní lékařka, můžete vyzkoušet změnu životosprávy. Boláky na kůži byste se mohla zbavit nějakou očistnou kůrou a úpravou stravy.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: