Kožní onemocnění

Dobrý den,ráda bych se zeptala. Dcera užívá bakterialní vakcínu,vyrobenou ji na míru,bere ji už od března a snáší ji dobře,ale před měsícem se ji na zadečku objevila jakási vyrážka. Nejdříve nic nedělala,myslela jsem si že to zmizí.Ale už je to druhý měsíc a po návštěvě u lékaře jsme dostali mastičku,a vůbec nezabrala ba naopak zdá se mi že se ji to zhoršilo,byly to malé puchýřky podobné badavičkám,nic z nich nevytékalo,teď má kolem zarudlou kůži a pomalu se rozlézají dál,nijak ji to nesvědí.Ráda bych se zeptala co by to mohlo být,jestli vyrážka nebo jen nějaká řeakce na vakcinu. Předem Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, na Vaši otázku je velmi těžké odpovědět. Doporučoval bych kontrolu jak na kožním, tak případně i na alergologii a u ošetřujícího dětského lékaře. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: