Kožní problém

  • Dotaz od: fedorjakova
  • Publikováno: 31.10.2009
  • uLékaře.cz

dcerce 5 let,se náhle začaly objevovat mírně vystouplé pupeny různé velikosti, které se vyskytují pouze na trupu. Užíváme enterol a jednou jsme použili canesten krém na svědivé projevy na genitálii

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bez vyšetření vám bohužel nijak neporadím, navštivte pediatra a nebo specialistu na kožní nemoci, podrobně vás vyšetří, zeptá se na všechny důležité otázky (alergie v rodině, kontakt s cizorodými látkami, prací prášky, stravování, může vzít stěr - bude-li to nutné a podobně..) a pomůže vám efektivně zasáhnout - zahájí léčení. Bez vyšetření jsou takovéto otázky na internetu většinou ztrátou času pro vás i dítě - lékař vše musí na místě vidět a vyšetřit, nejde to jinak. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: