Kožní problém

Dobrý den, před 14-ti dny se mi udělala bulka přímo uprostřed čela, občas se mi něco podobného udělá před menstruací, ale teď to mám přímo uprostřed čela, takže to nejde zakrýt. Určitě zajdu ke kožnímu lékaři, ale obávám se, že to není ta bulka co mám vždycky, protože jsem jí nikdy neměla víc jak týden. Jsem z toho opravdu špatná, nevím co mám dělat, doufám, že to nemůže být tuková bulka. Jinak jsem před měsícem začala brát HA a mám ještě trochu zánět dutin, nevím jestli to s tím nijak souvisí :(

Odpověď odborníka:

Pokud jste vysadila antikoncepci, může jít o zhoršení akné a podobné projevy se objevit mohou.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: