Kožní problémy

Dobrý den prosím vás já bych se chtěla zeptat jestli kožní problémy jako jsou červené fleky na obou bocích stehen mohou být příznakem HIV.To je totiž momentálně muj probém.Předem Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Petro, Stav, kdy je člověk pouze infikován HIV, má velmi nespecifické příznaky – asi měsíc po přenosu infekce se objevují příznaky podobné chřipce – malátnost a únava, horečka (horečka kolem 38 stupňů je téměř vždy). U některých lidí se pak objevuje i vyrážka, která může zmizet a pak se zase vrátit. Červené fleky mohou být ale i příznakem celé řady jiných onemocnění. Pro přesnou diagnózu určitě doporučuji navštívit vašeho praktického nebo kožního lékaře. Z Vašeho dotazu není jasné, zda jste podstoupila test HIV nebo se domníváte, že byste mohla být infikována. Pokud si nejste jistá, zda byste mohla být HIV pozitivní, určitě doporučuji se nechat otestovat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x