Kožní problémy

Dobrý den prosím vás já bych se chtěla zeptat jestli kožní problémy jako jsou červené fleky na obou bocích stehen mohou být příznakem HIV.To je totiž momentálně muj probém.Předem Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, takovéto kožní problémy patří do ordinace kožního lékaře - dermatovenerologa - navštivte jej, prosím a ukažte mu je, jen on může očima a jinými vyšetřeními posoudit, o co opravdu jde. Pokud se obáváte HIV infekce, můžete se dát testovat - bud anonymně nebo i na požádání u lékaře. Testování HIV najdete zde: http://www.aids-pomoc.cz/info_testy_hiv.htm Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rektoskopie
Články: Rektoskopie
Rektoskopie je endoskopická...
Příznaky spojené s Crohnovou chorobou ovlivňuje také menstruační cyklus
Roztroušená skleróza: s psychoterapií se žije lépe
Články: Roztroušená skleróza: s psychoterapií se žije lépe
Léčba roztroušené sklerózy...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Otěhotnění po antikoncepci může i nemusí být problém
Články: Otěhotnění po antikoncepci může i nemusí být problém
Patříte mezi ženy, které...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: