Kožní problémy na pohlavním orgánu

Dobrý den, můj přítel měl na penisu dvě malé barvičky pravděpodobně. Dala jsem mu na to krém wartek co mi zbyl kdyz sem měla já v prosinci dvě malé... k lékaři nechtěl a nechce takže se obracím na Vás po užívání mu odpadly a zůstaly po nich dírky a okolo se udělaly červené fleky pravděpodobně z toho že to mazal až moc, vypadá to jako by se oloupala mu kůže na tom místě poradite mi prosím čím to mazat kdyžtak aby se to co nejrychleji hojilo ? Nebo jak postupovat ? Děkuji

Odpověď odborníka:

Milá Jano, opatřete si Bepathen nebo klasická panthenol a tím ložiska potírat

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: