Kožní problémy při kojení

Dobrý den, kojím plně pětiměsíční dvojčata.Při každém česání mi vypadne spousta vlasů taky se mi zhoršila kůže - mám pupínky na pažích a objevily se mi dokonce na stehnech i zádech, to jsem neměla ani při kojení prvního dítěte. Může to být způsobeno kojením? Mám od šestinedělí zavedeno tělísko Mirenu. Děkuji za odpověď a zdravím.

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že vaše kožní obtíže - padání vlasů i stav pokožky - jsou dány jednak změnami hormonálními po porodu ( kůže), ale hlavně jde o poststresovou reakci na porod samotný (vlasy) . během několika měsíců by se tyto obtíže měly spontánně upravit.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: