Krátká menstruace

Dobrý den, měla jsem vždy dlouhou menstruaci, 5-7 dní. Teď jsem po 2 letech vysadila HA (Yaz). Menstruace se dostavila 4. den po vysazení a trvala pouze 3 dny, bez obvyklých silných bolestí zad (pouze 1. den a slabé). Posledních 14 dní jsem HA brala díky pracovnímu vytížení téměř vždy v jiný čas - rozdíl cca 6-7 hodin, v těchto dnech jsem měla také nechráněný sex s přítelem. Je možné, že se jedná o příznaky těhotenství?

Odpověď odborníka:

dobrý den, nepředpokládám těhotenství, je to nepravděpodobné.můžete si udělat těhotenský test, ale pravděpodobně bude negativní.spíše je to po vysazení antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: