Krátký menstruační cyklus

Dobrý den, před měsícem jsem přestala užívat antikoncepci Minerva a přešla na jinou s názvem Artizia. První menstruační dny proběhly v pořádku, ale druhé trvaly pouze 2-3 dny, poté už jen špinění. Po této krátké menstruaci jsem měla nechráněný pohlavní styk. Chtěla bych se zeptat, proč byly menstruační dny tak krátké a zda je možnost otěhotnění. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Možnost otěhotnění je malá,při antikoncepci mohou být menses slabé,využívá se toho i léčebně,chcete li mít jistotu udělejte si těhotenský test,ale předpokládám,že bude negativní. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Křečové žíly
Články: Křečové žíly
Křečové žíly, varixy nebo...
Oční projevy alergie
Články: Oční projevy alergie
Zánět spojivek může mít...
Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Články: Otoky po hmyzím bodnutí nepodceňujte
Možná vy nebo vaše děti...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Články: Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Refluxní choroba jícnu se...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: