Křeč v podbřišku

Dobrý den, chtěla bych se zeptat co by mohly znamenat krátké křeče v podbřišku. Začala jsem brýt antikoncepci Regulon asi před 16 dny a teď již čtvrtý den pociťuji křeče v podřišku. Křeč je vždy krátká (cca 5 sekund) a nejčastěji se objeví když vstávám třeba z křesla. Bolest by se dala přirovnat k menstruačním bolestem ale měla bych to dostat asi až za týden až doberu prášky. Bojím se co by to mohlo být, jestli jen nežádoucí účinek antikoncepce či něco závažnějšího. Děkuji Vám

Odpověď odborníka:

Antikoncepce bolesti v podbřišku nedělá,po netu se diagnoza bolestí břicha udělal nedá,měla by jste navštivit gynekologa příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: