Křeče v podbříšku a silný výtok

Dobrý den, je mi 16 let a asi před měsícem jsem špatně vzala antikoncepci, načež jsem začala asi na týden krvácet. Bylo mi doporučeno, abych prášky na čas nebrala a začala je opět používat, po menstruaci, která už dva týdny nepřichází. Už týden si všímám že mám zvláštní hlenitý výtok a mám mírné křeče, především při močení. Vůbec si nevím rady co by to mohlo být. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Výtok bývá průvodním jevem zánětu. Zánět v pochvě může být v některých případech spojen se zánětem močového měchýře. Tím lze vysvětlit Vaše bolesti v podbřišku. Rozhodně doporučuji návštěvu gynekologa, který dle nálezu ( ev. bakteriologického vyšetření) nasadí léčbu. Současně vyřešíte i nepravidelnost menstruace.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ergometrie
Články: Ergometrie
Ergometrie, šlapání na kole...
Nachlazené miminko: zmírněte rýmu a usnadněte mu dýchání
Antialergika bez předpisu – zorientujte se!
Články: Antialergika bez předpisu – zorientujte se!
Alergie sama o sobě je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Články: Nový život aneb sedm signálů časného těhotenství
Ještě než si uděláte...
Dieta při ulcerózní kolitidě musí být ušitá na míru
Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Články: Vodní dýmka a její skrytá nebezpečí
Obecně se ví, že kouření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: